Visuel identitet

En virksomheds og organisations identitet er kompleks og skabes af mange forskellige elementer - et af elementerne er det visuelle udtryk.

Når vi udvikler en virksomheds visuelle identitet, er der mange faktorer, som spiller ind såsom virksomhedens strategi, værdier, målgruppe og branche. Logo, fonte, farver, figurer og billedmateriale er alt sammen med til at skabe et udtryk og en opfattelse af virksomheden. 

Vi mener, at alt påvirker et brand - på godt og ondt. Og vi mener, at virksomhederne skal være genkendelige både online og offline. En stærk visuel identitet er med til at sikre en effektiv kommunikation, hvor kunderne ikke er i tvivl om, hvem der kommunikerer til dem. 

Hvis der er flere aktører, som arbejder med kommunikation for en kunde, anbefaler vi, at vi udarbejder en designmanual, så alle aktører har adgang til retningslinjerne for den grafiske profil og retningslinjer for kommunikationen.

Skal dit firma have en skarp visuel identitet?

Kontakt os og hør hvordan vi kan hjælpe dig videre.

Morten S. Ørskov

Kreativ direktør og medejer
i Ørskov Gruppen A/S

Morten S. Ørskov

Send mig en mail
Eller ring 26 31 33 58

Oerskov 250423 0445