LÉ MOSCH

Produktporteføljen er fyldt med accessories, smykker, indiske kimonoer, marokkanske puder og meget mere. LÉ MOSCHs produkter forhandles i Danmark, Sverige, Norge og England, og de er at finde i mere end 1200 butikker.

Hos LÉ MOSCH er stilen boheme og pandebåndene findes i alle afskygninger. Det er en iværksættervirksomhed med fart over feltet, og vi har fået lov at være med på rejsen.


E-mailmarketing.

LÉ MOSCH gør brug af e-mailmarkedsføring og i dag lander budskaberne direkte i indbakken hos over 15.000 modtagere. Det er en vigtig kanal, der virker. Gennem segmentering og adfærdsorienterede flows får modtagerne kun relevant indhold i deres indbakke.

 

LÉ MOSCHs leverandører befinder sig hovedsageligt i Marokko, Nepal og Kina, og samarbejdet med dem betyder meget. E-mailsene fortæller blandt andet leverandørhistorier, der er en del af LÉ MOSCHs brandfortælling. 

E-mailmarketing<span class="headline-symbol text-gold">.</span>
Oerskov.Library.ValueConverters.Headline

Webdesign.

LÉ MOSCH har fokus på slowfashion og fine accessories, og det skal webshoppen selvfølgelig afspejle. Webshoppen kører på platformen Shoporama og er tro mod deres farverige og fantasifulde univers. Med Shoporama webshoppen får LÉ MOSCH en masse integrationsmuligheder, så de kan gøre hjemmesiden til helt deres egen.

Se løsningen her: www.lemosch.com

Samtidig har LÉ MOSCH en B2B-shop til kunder, som før skulle ringe ind og bestille varer. De kan nu bestille gennem en separat side på webshoppen. Det giver administrative fordele og sparer en masse tid.

Oerskov.Library.ValueConverters.Headline

Kundeanalyse.

Med kundeanalysen har LÉ MOSCH fået en større forståelse for, hvem deres kunder er. De ved nu, hvad kunderne mener, ønsker og forventer i fremtiden. LÉ MOSCH kender de indvendinger, deres kunder har inden et køb. De kan indtænke indvendingerne i kunderejsen, og bruge deres kommunikation på at neutralisere dem. 

LÉ MOSCH har tre konkrete personaer, som de kan målrette deres budskaber efter. Det skaber en råd tråd i deres kommunikation på tværs af kanalerne.

LÉ MOSCHs kender også deres kundeloyalitet, der er analyseret med en Net Promoter Score. De har mulighed for at sammenligne deres kundeloyalitet fra år til år ved at gennemføre en ny undersøgelse med en NPS.

Kundeanalyse<span class="headline-symbol text-gold">.</span>
Oerskov.Library.ValueConverters.Headline

Annoncering.

LÉ MOSCH kører en bred vifte af forskellige annoncer for at ramme målgruppen i alle dele af marketingtragten (psst... hvis du lige skal have opfrisket marketingtragten, kan du springe herind). 

  • Med Google Ads når LÉ MOSCH nye kunder med display ads og YouTube-annoncer. 

  • Med Facebook Ads rammer LÉ MOSCH målgruppen igen med mere branding, specifikke produktkategorier og særlige kampagner.

  • Med SEO og linkbuilding opnår LÉ MOSCH et øget salg gennem organisk trafik. 
Oerskov.Library.ValueConverters.Headline

Vil du vide mere?

Peter Glargaard

Direktør og medejer
i Ørskov Gruppen A/S

Peter Glargaard

Send mig en mail
Eller ring 21 22 09 55